Vraag en antwoord

U kan betalen per bankoverschrijving.

Gelieve er rekening mee te houden dat betaling per overschrijving tot 3 werkdagen in beslag kan nemen vooraleer je betaling op onze rekening staat. Van zodra het volledige bedrag op onze rekening staat kunnen we je bestelling klaar maken en verzenden.

LET OP! Vergeet het factuurnummer van je bestelling niet als mededeling op de overschrijving te vermelden!

U kan ook betalen met paypal.

Ja, je kan je bestelling komen afhalen in ons afhaalpunt te Veltem-Beisem, tussen Leuven en Brussel.

Opgelet: om te vermijden dat je voor een gesloten deur staat, is het noodzakelijk dat je voorafgaandelijk een afspraak maakt per mail eve@egeltje.be. Vergeet hierbij niet je factuurnummer te vermelden, zodat we je bestelling kunnen klaarzetten!

Als je je bestelling komt afhalen kan je ter plaatse betalen met cash of met bancontact.

Kies je ervoor om te betalen via overschrijving, dan dien je er rekening mee te houden dat het tot 3 werkdagen in beslag kan nemen vooraleer je betaling op onze rekening staat. De producten kunnen bij betaling per overschrijving slechts afgehaald worden van zodra het volledige bedrag op onze rekening staat.

Wij verpakken onze producten met de grootste zorg, waar mogelijk hergebruiken wij verpakkingsmateriaal.

Pakketten worden met Taxipost of kiala verzonden. We hanteren de tarieven in voege.

Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van artikelen bij verzending. Tegen een kleine meerprijs kunt u zich tegen dit risico verzekeren.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor invoertaksen bij verzending van bestellingen buiten de EU.

Als je bij levering merkt dat er iets stuk is, kan je best binnen 24 uur contact met ons opnemeneve@egeltje.be).

Na overleg kan je het pakje terugsturen en vervangen we het artikel.

Retourzendingen stuur je naar: egeltje, Overstraat 66E102, 3020 Veltem-Beisem.

Dat kan!

Vermeld dit in de opmerkingen tijdens de bestelling of stuur me even een mailtjeeve@egeltje.be met daarin het verzoek om iets cadeau te laten verpakken.

Je mag ook een boodschap doorgeven dan schrijven we die op een leuk kaartje gericht aan de gelukkige.

Geen probleem. Je hebt de mogelijkheid om je bestelling op een ander adres te leveren.

Deze vraag word je gesteld tijdens het ingeven van je bestelling. Je kan daar dan bijvoorbeeld het adres van je buren of je werk invullen.

Als er niemand thuis is op het moment van de levering, zal er een kaartje in de brievenbus zitten waarmee je het pakje bij het postkantoor kan gaan halen.

Binnen de drie werkdagen na ontvangst van je betaling versturen we je pakje via de post of taxipost. In België zal de postbode je pakje de daarop volgende werkdag bezorgen.

Let op, als je betaalt via overschrijving kan het enkele dagen duren vooraleer we je betaling ontvangen!

Kies je voor Kiala dan duurt het meestal dikke week.

Voor producten op bestelling gelden andere leveringstermijnen.

We doen ons best om het fotomateriaal en de omschrijving van de producten zo duidelijk en correct mogelijk te maken, maar het betreft altijd indicatieve informatie.

Kleurschakeringen op de foto kunnen licht afwijken van de echte kleur. Voor bijkomende informatie kunt u ons altijd contacteren.

Egeltje garandeert u dat elke bestelling ons huis in perfecte staat verlaat.

Als u toch niet volledig tevreden bent met uw aankoop kunt u die binnen de 7 werkdagen terugsturen. Neemt u dan, alstublieft, eerst contact met ons op via eve@egeltje.be.
Alle retourzendingen gebeuren na akkoord van egeltje op kosten en op risico van de klant, in onbeschadigde, ongebruikte toestand en nog voorzien van labels en verpakking. Indien aan die voorwaarden niet wordt voldaan, zal egeltje niet overgaan tot terugbetaling of ruil van de betreffende producten.